آئین تجلیل از رده‌های برتر بسیج در جشنواره مالک اشتر شهرستان شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 74
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 350
:: بازدید ماه : 8039
:: بازدید سال : 20728
:: بازدید کلی : 297866
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 30 مرداد 1401

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در آئین معرفی موفق ترین رده های بسیج و سپاه ناحیه ی شوش که در شبستان مصلای نماز جمعه برگزار شد ، فرمانده ی لشکر 7 عملیاتی حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت : « نه ایمان بدون مقاومت و نه مقاومت بدون ایمان ارزشی دارد .»

به گزارش شوش نیوز ساعت 10:20 صبح روز شنبه 29 مردادماه1401 ، آئین تجلیل از رده های برتر بسیج و سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) با حضور « سردار پاسدار حسین حسین نژاد فرمانده ی لشکر 7 عملیاتی حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ، حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل امام جمعه ی شهرستان شوش ، محمود عیدانی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش ، سرهنگ دوم پاسدار سید عطاءالله موسوی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ، اسکندر خطایی رئیس دادگستری ، سجاد اسدی مهر دادستان عمومی و انقلاب ، حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی ،  مهندس عبدالحسین شرفی رئیس دفتر نماینده ی شهرستان های شوش و کر خه در مجلس شورای اسلامی ، مهندس محمد بهمن رئیس اداره ی صمت ، علی حسین محمدی نژاد رئیس شورای اسلامی شهر شوش ، مهندس رحیم جلیزی رئیس بنیاد مسکن و جمعی از سبزپوشان سپاه و بسیجیان » در شبستان مصلای نماز جمعه ی شهرستان شوش برگزار شد .

سرهنگ دوم پاسدار سید عطاءالله موسوی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش با اشاره به فرازی از بیانات فرمانده ی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» پیرامون جوان و جوانان گفت : مقام معظم رهبری می فرماید : « در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفته‌‌‌اید، همان‌‌‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌‌‌ی کارها به شما متوجه است.»

وی در ادامه به جنگ احد اشاره کرد و یادآور شد : در این جنگ پیامبر عظیم الشأن اسلام یک نقطه ی استراتژیک را مشخص کردند و برای محافظت و مرقبت از آن نقطه ، حدود 50 نفر را جمع کرد و یک نفر را بالای سر این 50 نفر مشخص کرد و فرمود  که آن نقطه ی استراتژیک را داشته باشید ، از آن مراقبت کنید و آن نقطه را ترک نکنید و برای اینکه حجت را تمام کرده باشد ، مثالی می آورد و می فرماید « اگر دیدید که پرندگان آسمان با منقارهای خود ما را از زمین بلند می کنند شما پست خود را ترک نکنید و مراقب باشید .» به خاطر مال دنیال آن اتفاقی که نمی بایست بیوفتد ، افتاد و فریب خوردند و نقطه ی استراتژیک را ترک کردند و در نتیجه ضربه ای به اسلام وارد شد که برای مسلمانان در طول تاریخ یک درس عبرت است .

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) در ادامه افزود : چرا من این مثال را زدم ؛ به خاطر اینکه بگویم الان تمام تمرکز دشمن کجاست و می خواهد کجا را تسخیر بکند ؟ تمام تمرکز حضرت آقا کجاست ؟ می خواهد در مقابل دشمن کجا را حفظ کند ؟ در بیانیه ی گام دوم انقلاب ، حضرت آقا چه کسی را خطاب خود قرار داده است ؟ 41 بار از چه قشری اسم برده است؟از چه کسانی خواست که این بیانیه راعملیاتی کنند؟ حضرت آقا در آمریکا و اروپا به کی نامه می نویسد ؟

وی در تکمیل این بخش از سخنان خود خاطر نشان نمود : سربازان حضرت امام خمینی(ره) چه کسانی بودند ؟ در سال 1342 امام خمینی(ره) وقتی توسط ساواک  به سوی تبعیدگاه برده میشدند؛  در پاسخ آن ساواکی که پرسیده بود یاران شما چه کسانی هستند فرمود : «یاران من در گهواره های مادرانشان هستند.»وقتی که انقلاب پیروز شد توسط چه کسانی به پیروزی رسید؟همان جوانانی که امام راحل وعده داده بود  ، دفاع مقدس را چه کسی به سرانجام رساند ؟  همان جوانانی که الان پیشکسوتان جهاد و شهادت هستند و خیلی از آنها در این جمع حضور دارند ؛ انرژی هسته ای را چه کسانی به سرانجام رساندند ؟ خودکفایی نظامی با تفکر چه کسانی به سرانجام رسید ؟ رشد علمی در نانو ، پزشکی  و....... و هر پیشرفتی که ما داشته ایمحاصل تفکر جوانان بوده است و الان همه ی تمرکز دشمن معطوف به مشکل تراشی برای جوانان است ، حضرت آقا فرمودند که : « جنگ امروز جنگ اراده هاست ، جنگ طرح ها و ذهن هاست » تمرکزی که الان دشمن دارد ، همه ی تلاشش این است که ذهن جوانان ما را از آرمانهای انقلاب دور کند و فاصله بیاندازد .و ایجاد تردید در اذهان جوانان ما .

سرهنگ دوم پاسدار سید عطاءالله موسوی در ادامه گفت : ما یک درخواست از همه ی آنهایی که دستشان می رسد داریم خصوصا مسئولین ، یک همت ویژه ای باید داشته باشند و به جوانان انقلابی امروز میدان بدهند که کار را این جوانان انجام بدهند همانطور که در طول تاریخ انجام داده اند و الان در کنار تجربه  ، میدان دادن به جوانان انقلابی و مؤمن است چون جامعه ی ما باید جوان بماند و این جوانان مهمترین ظرفیت ما در جامعه هستند .به خواست خدا شهرستان ما سرشار از جوانان مؤمن ، انقلابی و بسیجی پایه کار است .

وی در پایان به جشنواره مالک اشتر اشاره کرد و اظهار داشت : ما در این جشنواره تقدیر می کنیم از رده هایی که در سال 1400 عملکرد مضاعفی داشته اند ، بدون اغراق عرض می کنم تمام بسیجیان و پاسداران در شهرستان شوش همه انقلابی و پایه کار جهادی هستند ؛ منتهی این جشنواره ی مالک اشتر این فلسفه را دارد که ما یک عزیزانی را که در سال گذشته تلاش بیشتری داشته اند  به عنوان نمونه  از آنها تقدیری  داشته باشیم و ان شاءالله در سال آینده جمع دیگری قطعا اضافه خواهند شد به تقدیر شدگان ما ، در پایان بگویم که من به جوانان بسیجی ، جهادی و پایه کار شوشی افتخار می کنم و به خود می بالیم که همچنین جوانانی داریم و همیشه آمادگی دارند در تمام مراحل پا به رکاب و در خدمت مردم و انقلاب باشند .

سپس حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل ، امام جمعه ی شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوِ اسارت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و تقدیر و تشکر از زحمات سپاه و بسیج در عرصه های مختلف و خصوصا کارهای جهادگرانه و توزیع کمک های مؤمنانه بین اقشار کم برخوردار و محروم جامعه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا در تزریق واکسیناسیون که نمود پر رنگ و تأثیرگذاری در جامعه داشته و دارد و این فعالیت های جهادی خاری است در چشم دشمنان انقلاب .

وی در ادامه به فرمایش حضرت آقا پیرامون جهاد تبیین اشاره کرد و خاطر نشان نمود : ما اعتقاد داریم تحقق آمال و آرزوی ائمه ، انبیا ، اولیا و علما این است ؛ در مسیری که انفاس قدسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تربیت نیرو کرد تا اینکه در 22 بهمن سال 1357 یک تحقق انقلاب داشتیم .دو نگاه در باب این انقلاب وجود دارد ؛ خیلی مهم است که ما در باب کدام یک از این نگاه ها حرکت می کنیم و نوع رفتار و گفتار و حتی حرکت ما متفاوت می شود بر اساس این نگاه ها . یکی از این نگاه ها ، نگاهی همانند نگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی است که و مقام عظمای ولایت و کسانی که در مسیر منویات امامین انقلاب حرکت می کنند و یک نگاه هم نگاهی است مقابل این نگاه .

امام جمعه ی شهرستان شوش یادآور شد : آن نگاه از شروع سخنرانی مهدی بازرگان در 14 بهمن ماه سال 1357 که آن زمان رئیس دولت موقت بود از همانجا کلید آن زده شد و متأسفانه بعضی ها در همین نظام هم همین الان بر اساس همین نگاه حرکت می کنند . به عنوان مثال ما قبل از انقلاب اسلامی ایران ، دو تا انقلاب  داشته ایم  ، این دو انقلاب شکست خوردند نه فقط شکست خوردند بلکه بعد از اینکه شکست خوردند بالاتر از آن چیزی را که قبلا نداشتند از دست دادند ؛ چرا چنین اتفاقی افتاد ؛ به خاطر این که نگاه ، نگاه حداقلی بود ، عین نگاه مهدی بازرگان و امثال بازرگان که مجالی نیست که به نام آنها اشاره کنم ؛ آمدن و گفتند ما بیائیم برویم و در کنار شاه باشیم چون اگر شاه به تنهایی باشد می شود استبداد ، ما بیائیم مجلسی را در کنار شاه تشکیل بدهیم و این مجلس مانع استبداد شاه شود ، شد دوران مشروطه با این نگاه حداقلی ، آیا این نگاه حداقلی پیروز شد ؟خیر ، شکست خورد اون استبداد صغیری که قبل از مشروطه بود بعد از مشروطه شد استبداد کبیر .

حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل در ادامه به دومین اتفاق اشاره کرد و اظهار داشت : دیروز 28 مرداد سالروز کودتای سال 1332 بود . کودتا علیه دولت قانونی مصدق در ۲۵ مرداد سال ۱۳۳۲ آغاز می‌شود. دولت انگلیس برای پیشبرد تبلیغات خود علیه مصدق از رادیوی فارسی بی‌بی‌سی هم استفاده می‌کرد و شاه از به‌کار بردن عبارت «دقیقاً الان نیمه شب است» متوجه حمایت انگلیسی‌ها از خودش می‌شود. یکی از گلوگاه‌های توطئه آمریکا در این کودتا در همین سه روز رخ می‌دهد. هندرسون، سفیر آمریکا در تهران که خودش از عوامل کودتا بود بعد از شکست مرحله اول به دیدار مصدق می‌رود و او را تهدید می‌کند که باید جلوی کمونیست‌ها را بگیرد، در صورتی که مردم عادی در تظاهرات شرکت داشتند و بخشی از کمونیست‌ها آن هم تحریک انگلیس وارد صحنه شدند، به همین ترتیب مصدق از حمایت مردم غافل می‌شود و دستور ممنوعیت تظاهرات را می‌دهد. در ۲۷ مرداد همان سال هم آیت‌الله کاشانی نامه‌ای به مصدق می‌نویسد و او را از انجام کودتای دیگر توسط انگلیسی‌ها برحذر می‌دارد، اما مصدق در جواب آیت‌الله کاشانی خود را متصل به رأی مردم می‌داند و توصیه او را فراموش می‌کند. بالاخره طرح دوم کودتا با نام «چکمه» توسط انگلیسی‌ها طراحی شده و اجرای می‌شود و بعد از خروج مردم از خیابان‌ها نیروهای وفادار به شاه به خانه مصدق حمله و تخریب می‌کنند. مصدق هم بعد از ۲۴ ساعت خود را به فرمانداری نظامی تهران تسلیم می‌کند و بعد از برگزاری جلسات صوری دادگاه به سه سال حبس و تبعید به احمدآباد نظرآباد محکوم می‌شود و در نهایت سال ۱۳۴۳ فوت می‌کند.

وی در ادامه به دیدگاه امام راحل اشاره کرد و گفت : امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن ماه1357 فرمود : « تازه ما کارمان با مردم شروع شده است .امروز آغاز نقطه ی حرکت است » . ما یک مسیری را داریم طی می کنیم که شروعش 22 بهمن سال 57 است نه انتهای آن . یکی از اشتباهات بزرگی که دشمنان ما مرتکب شدند همین بود ، فکر کردند انتهای کار 22 بهمن 57 است و برای همین آمدند از این روز حساب کردند و گفتند سه دهه که جلو برود  لایه های بعدی اعتقادی به آرمان ها نخواهند داشت ، آرمانهای انقلاب رو به نزول خواهند رفت و این انقلاب به خط پایان خود خواهد رسید ولی هر چه صبر کردند دیدند نه فقط نسل های بعدی از آرمانها عقب ننشسته اند بلکه نسبت به آرمانها قوی تر شده اند ، این اشتباه دشمن است از نظر امام و مقام معظم رهبری ، نگاهشان یک نگاه ویژه است ؛ « نظریه نظام انقلابی»که در بیانیه گام دوم انقلاب بدان اشاره شده، نظریه‌ای نو و در عین حال متقن و مستدل است که می‌تواند با نظریه‌ها و اندیشه‌های سیاسی رایج در دنیا مقایسه شود. در بیانیه ی گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری عبارات و کلیدواژه‌هایی دارد که از منظر واژه‌شناسی (ترمینولوژی) به‌مثابه تولید ادبیات جدید در تعریف و تبیین ماهیت انقلاب اسلامی ایران است. یکی از این عبارات به‌کار رفته در بیانیه، اصطلاح « نظریه نظام انقلابی» است که هم، ترم و واژه جدیدی است و هم عنوانی برای نظریه‌پردازی جدید پیرامون انقلاب اسلامی ایران است که نیاز به تبیین و شرح و بست مستوفی دارد. این واژه یا اصطلاح، در واقع مبنای نظریه‌پردازی سیاسی درباره ی ماهیت انقلاب اسلامی ایران است که در صورت تبیین و تشریح جامع و کامل می‌تواند در بازشناسی تئوریک چیستی انقلاب اسلامی ایران در چارچوب بحث نظری، برخی از خلاء‌های موجود در این عرصه و ساحت را پر کند. البته در فرازهای مختلفی از این بیانیه جملاتی آمده است که به نوعی بیانگر معنی و مفهوم نظریه نظام انقلابی است و مقام معظم رهبری خود در اشاراتی کوتاه مراد از این واژه و عبارت جدید را بیان کرده است. جمهوری اسلامی متحجر و در برابر پدیده‌ها و موقعیت‌های نو به نو فاقد احساس و ادراک نیست اما به اصول خود به‌شدت پایبند و به مرزهای خود با رقیبان و دشمنان به شدت حساس است. با خطوط اصلی خود هرگز بی‌مبالاتی نمی‌کند و برایش مهم است که چرا و چگونه بماند.

سردار پاسدار حسین حسین نژاد فرمانده ی لشکر 7 عملیاتی حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به عنوان آخرین سخنران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و به اسارت رفتن اهل بیت امام حسین(ع) و دورد و سلام به شهدای صدر اسلام تاکنون و آرزوی سلامتی و تندرستی برای مقام معظم رهبری ؛ خطاب به پاسداران و بسیجیان گفت : چه چیزی باعث شده است که شما مورد غضب دشمن قرار بگیرید ؟همه ی انقلابیون و مجاهدین واقعی که در خط امام و رهبری بودند و هستند ؛ چه چیز باعث شده است که شما موردهجمه ی  دشمن قرار بگیرید ؟ و در مقابل آن دوستدار ملت و مقام معظم رهبری  و همه ی دلسوختگان نظام قرار بگیرید ؟و اساسا یک شبهه ای رامطرح می کنند ، امام جمعه اشاره کردند جهاد تبیین ، برخی از مسائل ممکن است ریز باشند ولی اساسی هستند و باید گفته شوند .

وی افزود : می گویند این پاسداران و این بسیجیان مگر چکاره ی مملکت هستند که در همه ی کارها دخالت می کنند ؟ می گویند برق نیست سپاه وارد می شود ، آب نیست بسیج وارد می شود ، سیل می آید سپاه و بسیج وارد می شوند ، خشکسالی می آید و زراعت ها از بین می رود می گویند بسیج و سپاه وارد می شوند ؛ هر اتفاقی می افتد می گویند سپاه و بسیج وارد می شوند ، اینها مگه چکاره هستند ؟ گاهی وقت می نشینیم و فکر می کنیم به راستی چکاره هستیم ؟ اگر جنگی شد در مقابل دشمن بایستیم و بعد برویم دنبال کار خودمان ، تو بخیر و ما به سلامت به ظاهر این درست است اما در اصل یک حرف باطل است .

سردار حسین نژاد در تکمیل سخنان خود اظهار داشت : با پیروزی انقلاب اسلامی استبداد و استعمار از این مملکت خارج شد بعد می نشینند و نظاره گر ما می شوند ، مسائلی که قبل از جنگ اتفاق افتاد ، قائله ی کردستان را کی مهارش کرد ؟ قائله ی گنبد را  چه کسی مهار کرد ؟الی سپاه و بسیج ؟ قائله ی خوزستان را کی مهار کرد؟ الی سپاه و بسیج ؟منافقین را کی در کشور مهار کرد ؟ الی سپاه و بسیج ؟ جنگ را کی اداره کرد؟ الی سپاه و بسیج ؟ نزدیکتر بیائیم داعش را کی مهار کرد ؟الی سپاه و بسیج ؟ و لذا معلوم است که شماحتما باید  مغضوب دشمن باشید اگر اگر نباشید بدانید یک جای کار ایراد دارد و این هم برای ما افتخار است .

فرمانده ی لشکر 7 عملیاتی حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان افزود : افتخاری بالاتر از این نیست که مقام معظم رهبریو عزیزدل همه ی ما بعد از خدا امیدش به شما سپاهیان و بسیجیان است و لذا دوستان عزیز ، برادران گرانقدر ، خواهران محترمه هم قدر خودتان را و خودمان را باید بدانیم و هم تلاش و مجاهدتشبانه روزی باید داشته باشیم ، این که بگوئیم تا اینجا رساندیم بس است ، خیر تازه شروع کار است ، اگر دقت کرده باشید امام جمعه ی شهرستان شوش در بیانات خود به نکات ریز و ظریفی اشاره کردند . مگر نمی گوئیم زمینه سازی انقلاب جهانی ؛ این زمینه سازی کار دارد و اگر هم انتخاب کردیم باید پای آن بایستیم ، زمینه سازی سختی دارد ، سربالایی دارد سراشیبی دارد ، تندی دارد ؛ همانگونه که در آیه ی شریفه ی 30 از سوره ی فصلت آمده است « إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ /// آنان که گفتند: محققا پروردگار ما خدای یکتاست و بر این ایمان پایدار ماندند فرشتگان رحمت بر آنها نازل شوند (و مژده دهند) که دیگر هیچ ترسی (از وقایع آینده) و حزن و اندوهی (از گذشته خود) نداشته باشید و شما را به همان بهشتی که (انبیا) وعده دادند بشارت باد.»

وی در ادامه یادآور شد : اگر ایمان به این کاری که انجام دادیم داریم باید مقاومت کنیم ،  ایمان ما با مقاومت ما پرورش پیدا می کند « نه مقاومت بدون ایمان ارزش دارد و نه ایمان بدون مقاومت »این اصل است ، دشمن هم توی باطن خودش استقامت می کند ، پس استقامت ما باید توأم با ایمان باشد و ایمان ما توأم با استقامت . غیر از این باشد ما دچار اشکال  و مشکل خواهیم بود ؛ از جهتی هم باید امید به آینده داشته باشیم .حضرت آقا در جمعی از پاسداران مثال قوم بنی اسرائیل و حضرت موسی اشاره فرمودند و این را ما همیشه باید به یاد داشته باشیم تا زمانی که قوم بنی اسرائیل با حضرت موسی از ترس فرعونیان گریختند و رفتند و رسیدند به مانعی به نام « نیل» گفتند دشمن دارد ما را تعقیب می کند حضرت موسی کمک کن، حضرت موسی به آنها گفت نترسید واهمه نداشته باشید ؛ کی فکرش را می کرد؟ زمانی ارتش بعث عراق آمد تا همین ساحل رودخانه ی کرخه در همین جبهه ی عنکوش و زعن ؛ ما آن موقع زوربازو داشتیم؟ تجهیزات و ادوات نظامی داشتیم؟ابزار و امکانات داشتیم؟ کی فکرش را می کرد داعشی که را که به وجود آوردند و تا دندان مسلحش کردند برای نابودی ما به دست بچه های شمانابود شود ؟ داعشی که درست کرده بودند خیلی مخوف و هولناک بود ، حالا عده ای نشسته اند اراجیف می بافند و شهدای گرانقدر مدافع حرم را زیر سئوال می برند ، آن روزی که داعش آمده بود تا لب مرز کشور ما ، تا روزی که داعش آمده بود تا پشت مرقد بی بی حضرت زینب(س) همین شهید همدانی عزیز تونست جلوی داعش را بگیرد ، اکثر شما ممکن است در جریان نباشید و همین اواخربعد از سال 93تا 95 تازه مردم مطلع شدند تعدادی از بچه های ما اعزام شدند « حاج قاسم سلیمانی ، حاج حسین همدانی  و.... از احظه ی شروع فتنه ی داعش در صحنه بودند .» مردانی که اصلا دنبال مسائل دنیوی  نبودند واز این دنیا بریده بودند بعد یک سری آدم معلوم الحال می آید و در مورد این عزیزان حرفهای نابجایی می زنند ؛ البته اینها دیگر مهر باطل به قلبشان خورده و سر عقل هم نمی آیند اما حداقلش این است که دوستان عزیز ما تحت تأثیر افکار و عقاید اینها قرار نگیریم ، کسی به خودش خیلی اطمینان ندهد و بگوید ما پاسداریم ما بسیجی هستیم ما محجبه هستیم ما مدیرکل هستیم و از این بابت مصون هستیم خیر همه ی ما در معرض آسیب هستیم ، اگر آسیب شامل حال مسئولین نمی شد که الان آقایانی که این حرفها را می زنند زبانشان بسته می شد . اینها مسئول اداره ی کشور ما بودند ، عکسشان را هم می زدند در فرمانداری ها کنار عکس حضرت امام خمینی(ره) و لذا باید مراقب باشیماین جشنواره های مالک اشتر که یک نمادی است از بالاترین رده های سپاه و بسیج ؛ این تازه اجرا می شود برای آدم هایی که تلاشبیشتری کرده اند در سپاه و بسیجاز آنها تقدیری به عمل آید .به عقیده ی من همه ی عزیزانی که در این مجلس نشسته اند قابل تقدیر و تحسین می باشند ، خیلی هم دلخوش این چیزها نباشیم آنچه را که انجام می دید و خواهیم داد فقط و فقط برای رضایت خداوند تبارک و تعالی باشد .

از دیگر برنامه های این آئین می توان به « تجلیل فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) از سردار پاسدار حسین حسین نژاد فرمانده ی لشکر 7 عملیاتی حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ـ نوحه سرایی حاج ناصر پیوست مداحل اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در وصف حضرت زینب(س) و تجلیل از رده های برتر سپاه و بسیج ناحیه ی شوش دانیال(ع) » اشاره کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 1211
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.